.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محرومیت راه ساری از میزبانی مسابقات فوتسال

تیم فوتسال راه ساری به علت تخلف تماشاگران منتسب به این تیم در دیدار با شهیدمنصوری قرچک تا اطلاع ثانوی از میزبانی مسابقات لیگ برتر محروم شد.

دیدار تیم‌های راه ساری و شهید منصوری قرچک در هفته هفتم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حوادثی همراه بود. درجریان این دیدار که به میزبانی تیم ساروی و در سالن شهید رسول حسینی این شهر برگزار شد، تماشاگران منتسب به تیم میزبان بدفعات و در هر دونیمه اقدام به پرتاب اشیاء مختلف به داخل زمین کردند.

در گزارش ناظر این بازی همچنین قید شده است که هواداران تیم راه ساری در طول مسابقه مبادرت به فحاشی و استعمال الفاظ رکیک به داور و دروازه بان تیم شهید منصوری قرچک کرده‌اند.

تمامی این عوامل دست به دست هم داد تا دیدار راه ساری - شهید منصوری قرچک دوبار با وقفه مواجه شود، موردی که کاظم سلیمانی ناظر این دیدار در گفتگو با خبرنگار مهر در روز 17 شهریورماه بدان اشاره کرد.

کمیته انضباطی بر این اساس و به دنبال بررسی گزارش ناظر فدراسیون فوتبال در این بازی اعلام کرد که با توجه به تکرار تخلفات و سابقه قبلی که مربوط به تخلف تماشاگران منتسب به راه ساری در دیدار این تیم مقابل صدرا شیراز در تاریخ 22/5/88 بوده است، این تیم به استناد ماده 86 آیین نامه انضباطی با احراز امر و سابقه تخلف ذکر شده با صدر دستور قرار موقت تا اطلاع ثانوی ملزم به انجام مسابقه در زمین خودی بدون حضور تماشاگران می شود.

راه ساری پیش از این به علت تخلف تماشاگرانش در دیدار با صدرا شیراز ضمن توبیخ کتبی، مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.